دانلود فیلم آموزشی طراحی پروژه کتابخانه سی شارپ #c

دانلود فیلم آموزشی طراحی پروژه کتابخانه سی شارپ #c

دانلود فیلم آموزشی طراحی پروژه کتابخانه سی شارپ #c

دوستان عزیزم با سلام و احترام
توی این فیلم آموزشی شما با طراحی پروژه کتابخانه که به زبان سی شارپ هستش از صفر تا ۱۰۰ آموزش می بینید فیلم ها با کیفیت بسیار بالا در حال اماده سازی می باشد.
همان طور که خیلی از شما دوستان عزیزم می دونید ما پروژه کتابخانه را قبلا طراحی کردیم که می توانید از این لینک دانلود کنید. و امروز قصد داریم تا به درخواست شما کاربران گرامی که از ما درخواست کرده بودید که فیلم و نحوه ایجاد این پروژه را برای ما آماده کنید تصمیم بر این شد که این پروژه را در قالب فیلم آموزشی صفر تا ۱۰۰ برای تمامی کاربران گرامی سایت دانلود پروژه ایجاد کنیم و هم اکنون در حال اماده سازی برای دانلود توسط شما سروران هستیم.
همان طور که می دونید امروز بدون نرم افزار مشکلات وجود دارد از این رو ما نرم افزار طراحی نمی کنیم بله رباتی را طراحی می کنیم که کاملا هوشمند و قرار است مدیریت کند ورودی ها و خروجی ها را.

قرار است در فیلم آموزشی چه چیزی یاد بگیرم:

۱-دوستان توی این فیلم آموزشی شما با کلاس ها و اشیا و آبجکت ها در سی شارپ آشنا می شوید.
۲-شما با دیتابیس آشنا می شید و می توانید دیتابیس و جدول ایجاد کنید.
۳-شما یاد می گیرد چطور به دیتابیس متصل شوید.
۴-چطور جدول ها را حذف کنید و ویرایش کنید و ایجاد کنید.
۵-چطور جستوجو هوشمند ایجاد کنید.
۶-شما با پروسیچرها در بانک اطلاعاتی آشنا می شید.

۷-با دستورات شرطی و دستورات دیگر آشنا می شید.
۸-شما می توانید پروسیجری را ایجاد کنید و نحوه فراخوانی و غیره..
۹-با انواع تابع ها آشنا می شید .
۱۰-مهم تراز این به شما یاد می دهیم چطور کدی بنویسید که از تکرار جلوگیری کنید.
۱۱-دستورات اتونامبر کردن
۱۲-صحت کدی ملی رو بررسی کردن
۱۳-صحت بررسی کردن ایمیل کاربر اعم از یاهو و جیمیل و غیره..
۱۴-دستوارت افزودن حذف کردن و جستوجو تمامی رکورد ها جدید
۱۵-ایجاد پشتیبانی و بازگردانی
۱۶-نحوه اتچ کردن دیتابیس
۱۷-نحوه دی اتچ کردن دیتابیس
۱۸-و روشی خیلی کارآمد و آسان برای ایجاد اتچ و پشتیبان گیری و بازگردانی
۱۹-گزارش گیری از تمامی اطلاعات
۲۰-نحوه خرید کتاب و فروش کتاب
۲۱-ثبت کارمند و ایجاد پرداخت همراه با تراکنش مثل بانک ها بدون اینکه تکراری باشه تراکنش مورد نظر
۲۲-ثبت کتاب و امانت بردن کتاب توسط کاربران و مهم تر از اون آیا کاربری که کتاب را امانت می خواهد ببرد عضو کتابخانه ما هستش اصلا که می خواهد کتاب را امانت ببرد.
و کلی کاری های دیگر که نمیشه نوشت … و میشه فقط گفت غیره ….

سوالاتی که ممکن است برای برخی از شما پیش بیاد :

۱-آیا من بعد از مشاهده این فیلم های آموزشی که در قالب پکیج هستش می توانیم پروژه ای را با قابلیت ها وگرافیکی بودن طاحی کنم:
پاسخ:کاربر گرامی بعد از مشاهده فیلم های آموزشی شما نه تنها این پروژه و بلکه پروژه های دیگر را هم می توانید ایجاد کنید و خودتون برنامه نویس و طراح پروژه می شوید و می توانید شروع کنید به طراحی پروژه های مختلف برای درآمدزایی.
۲-آیا فیلم های آموزشی کیفیت خوبی دارن: بله با بهترین کیفیت در اختیار شما سروان قرار می گیرد.

فیلم های اموزشی در حال اماده سازی هستن

درباره نویسنده

جواد محمدی هستم بنیان گذار سایت سی پلاس علاقمند به زبان برنامه نویسی تحت وب ،++c,c و اندروید استودیو ، ویندوز اپلیکیشن خوشحالم که در خدمت شما هستم.

قبل از ارسال دیدگاه

  • قبل از ارسال دیدگاه: لطفا دیدگاه خودتان را در مورد این مطلب بنویسید.

6 دیدگاه

  1. fateme گفت:

    سلام پروژه دارم میشه کمک کنید لطفا 🙁

    برنامه مورد نظر برای پروژه نوعی بازی ساده برای یادگیری کلمات انگلیسی می باشد. کارکرد کلی برنامه به این صورت است که با اجرای برنامه تعدادی کلمه با حروف جابجا شده به کاربر نمایش داده می‌شود و وی باید کلمه درست را حدث زده و تایپ کند. امکانات لازم برای برنامه به شرح زیر است:
     برنامه نویس بایستی تعدادی کلمه (حداقل ۳۰ مورد) را به دلخواه انتخاب و در آرایه ای به نام words مقدارگذاری کند. آرایه دیگری به نام rand_words نیز باید تعریف شود که مکان نگهداری همان کلمات اما با حروف به هم ریخته می باشد. در هر بار اجرا، برنامه باید حروف کلمات موجود در آرایه words را به صورت تصادفی به هم بریزد و در آرایه rand_words ذخیره نماید. این به این معنی است که در هر بار اجرا شکل به هم ریختگی کلمات متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال کلمهwater را در نظر بگیرید. این کلمه در زمان اجرا می تواند به شکل warte برای کاربر نمایش داده شود.
     آرایه ای به نام help باید تعریف گردد. در این آرایه به ازای هر کلمه آرایه words توضیح مختصری ذخیره می‌گردد تا در زمان لازم برای کاربر نمایش داده شود.
     در هر بازی در مجموع ۱۰ کلمه به کاربر نمایش داده می‌شود و برای هر کلمه سه بار فرصت حدث زدن دارد. بعد از دو بار حدث اشتباه، توضیحی در مورد کلمه به کاربر نمایش داده می‌شود و شانس سومی به وی داده می شود و در صورت جواب نادرست کلمه بعدی برای وی نمایش داده می شود.
     هر کلمه ۱۰ امتیاز دارد که به صورت زیر به کاربر اختصاص می یابد:
    • جواب درست در اولین شانس: امتیاز کامل
    • جواب درست در دومین شانس: ۷ امتیاز
    • جواب درست پس از نمایش help مربوط به کلمه: ۴ امتیاز
    بازی در دو سطح آسان و سخت انجام می شود.

  2. فرهاد گفت:

    سلام منم ی پروژه میخام میشه کمکم کنین کامل هم نبود زیاد مهم نیس فقط ی کد میخام با استفاده از شی گرایی ب زبانcpp باید پروسه انتخاب واحد درس را در دانشگاه پیاده کنند به طوری که برای انتخاب هر درس باید ان دانشجو شرایط انتخاب درس را داشته باشد یعنی درس های پیشنیاز را پاس کرده باشد یا اگر درس را یک بار برداشته اجازه ی انتخاب دوباره را ندهد.در این پروژه هر درس نیز استاد خاصی دارد واینکه هر درس میتواند توسط چند استاد ارائه شود و در هر ترم باید ارائه شود تا دانشجو بتواند ان را انتخاب کند و زمانی که میخواهد درسی را انتخاب کند باید همان موقع شماره کلاس یعنی مکان فیزیکی کلاس را مشخص شود.و مورد اخر اینکه هر دانشجو باید یک پرونده برای دروسی که از گذشته تا به حال پاس کرده ویا افتاده است داشته باشد دقیقا مانند همان پرونده ای که هر دانشجودارد

    • admin گفت:

      سلام دوست عزیزم
      درحال حاضر موقع امتحانات هستش و بنده فرصت ندارم درست کنم . دوست عزیزم از شما عضو خواهی می کنم.
      موفق باشید.

  3. فرهاد گفت:

    خب منم چون موقع امتحانا هستش از شما خاهش کردم لطفا اگه امکانش. هس نه نگین

ارسال دیدگاه شما





جواب سوال امنیتی؟ *