سفارش لیبل پشت چسبدار ارزان قیمت

سفارش لیبل پشت چسبدار بسته بندي محصولات براي مصرف کنندگان نهايي هميشه يک بحران است. بسته بندي دیدنی اين اقتدار را دارااست که محتويات را ارتقاء دهد – صحیح نظیر لباس پوشيدني که علامت يک مد لباس است. البته در ادامه کنار کپي تبليغاتي رنگارنگ، بسته بندي و محصولات بايد فضايي را براي حقايق و ارقام سرد و دشوار آماده کنند. اين پرايمر به توضیح زير است:

 

برچسب گذاري متاع چيست؟

کدام قوانين اعمال مي شود

کدام سيستم هاي نشانه گذاري در ادامه هم اکنون حاضر در ادامه بازار هستند

صنايعي که سوای برچسب گذاري متاع و جنس نمي توانند انجام دهند

کدام فناوري هاي برچسب گذاري وجود دارد

چالش هايي که Industry 4.0 براي کمپانی ها به ملازم دارد

 

فهرست مطالب:

برچسب گذاري محصول

برچسب گذاري متاع – بخشي از هر فرآيند توليد

قوانين قاضی بر برچسب اجباري محصولات

رويه هاي برچسب گذاري

برچسب گذاري مستقيم متاع و بسته بندي

برچسب گذاري غير مستقيم متاع و بسته بندي

صنايعي که نياز به برچسب گذاري متاع دارند

فناوري هاي نشانه گذاري محصول

با سيستم هاي نشانه گذاري وبر بحران را به طور مستقيم ملاقات کنيد

برچسب گذاري متاع – بخشي از هر فرآيند توليد

 

 

تمام بسته‌بندي‌هاي بيروني واحدهاي طعام يا ساير کالاهاي فاسد شدني بايد شماره دسته، بارکدها يا کدهاي QR و همچنين داده ها قانوني گزینه نياز نظیر مواد تشکيل دهنده، INCI يا بهترين تاريخ را نشان دهند.

 

اقلام غيرغذايي نيز بايد به وضوح برچسب گذاري شوند تا بتوان آن ها را پایین حیث گرفت و رديابي کرد. توليدکنندگان نيز از برچسب گذاري روشن متاع سود مي برند. پس از همه، اين به آن ها اذن مي دهد محصولات اصلي را از تقلبي تشخيص دهند. همين دستور در ادامه گزینه بسته بندي B2B نيز درستی مي نماید که اکثر اوقات بسيار بی آلایش خیس است. برچسب‌گذاري اثر گذار متاع بايد چندين ويژگي داشته باشد تا فعالیت خویش را با اطمينان انجام دهد.

 

يکي از اين ويژگي‌هاي ضروري، طراحي و برچسب‌گذاري به راحتي قابل قرائت هست که مي‌تواند به طور مستقيم به متاع متصل شود. به به عبارتی میزان حیاتی اين هست که برچسب ها به طور بادوام به بسته بندي متاع يا حتي خویش متاع بچسبند. در ادامه نهايت، برچسب گذاري متاع بايد سازگار با محيط زيست باشد و با دستکم هزينه توليد شود. سازندگان سيستم هاي نشانه گذاري به دليل اين انتظارات زياد پایین فشار شديدي براي نوآوري هستند. در ادامه نتيجه، آن ها به طور آراسته بازار را با خط مش حل هاي بسيار نوآورانه شگفت زده مي کنند.

 

برچسب گذاري متاع جزء ذاتي هر فرآيند توليد است. تقريباً هر لايه بسته بندي بيروني و هر متاع بايد نشانه گذاري شود. پالت‌هاي بسته‌بندي شده پلاستيکي، بسته‌هاي بزرگ، کارتن‌هاي منحصر محصولات تکي – روي تمامی آنها، برچسب‌ها و علامت‌گذاري مستقيم داده ها دقيقي درباره محتوا ارائه مي‌دهند. با اين حال، سيستم هاي بسته بندي به شدت مختلف میباشند به طوري که هر سطح بسته بندي نياز به يک سيستم برچسب گذاري مختلف دارد. اين دستور مخلوط برچسب گذاري صنعتي در ادامه توليد مداوم را به يک بحران وسیع تبديل مي کند.

 

قوانين قاضی بر برچسب اجباري محصولات

 

در آلمان و اروپا، برچسب گذاري متاع مطابق ضابطه الزامي است. اين قوانين در ادامه مرتبه اولیه براي حمايت از مصرف کنندگان طراحي شده اند. با اين هم اکنون آن ها همچنين به طور قابل توجهي بر مسئوليت توليد و در دست گرفتن کيفيت توليد کنندگان تأثير مي گذارد. هيچ ضابطه يکساني براي نشانه گذاري متاع وجود ندارد. در ادامه عوض مقررات متعددي وجود دارااست که در ادامه جمع الزامات برچسب‌گذاري را تعيين مي‌کنند. دلايل محکمي براي اين وجود دارد. به هر حال، الزامات برچسب زدن براي پيچ ها با موردها مربوط به داروها يا غذاها بسيار مختلف است. قوانين اصلي قاضی بر برچسب گذاري محصولات به توضیح زير است:

 

مقررات اتحاديه اروپا در ادامه گزینه ارائه داده ها غذايي

قانون ايمني متاع (“ProdSG”)

دستورالعمل نهم در ادامه گزینه ضابطه ايمني متاع – راهبرد ماشين آلات CE

مقررات اسباب آرايشي اتحاديه اروپا

قانون تجهيزات پزشکي (“MPG”) – راهبرد محصولات پزشکي CE

مقررات برچسب گذاري پارچه اتحاديه اروپا

دستورالعمل سازگاري الکترومغناطيسي (EMC) – راهبرد CE EMC

مسئوليت برچسب زدن صحيح کالاها و محصولات هميشه بر عهده توليدکنندگان است. خرده فروشان از برچسب زدن اجباري معاف هستند. با اين حال، آن ها مجاز به تغيير برچسب به ميل خویش نيستند. آن ها صرفا مي‌توانند برچسب‌هايي بیشتر نمایند که قيمت‌گذاري يا ساير داده ها دارای ارتباط با بازاريابي را نشان مي‌دهد (به تیتر نمونه «قيمت ويژه» يا «قيمت کاهش‌يافته»).

 

هنگام افزودن برچسب‌ها، خرده‌فروشان بايد مراقب باشند که برچسب متاع توليدکنندگان را نپوشانند يا از بين نبرند. البته يک دام ديگر وجود دارد: از حیث قانون، واردکنندگاني که کالاهايي را از کشورهاي غير اتحاديه اروپا وارد مي‌کنند، به‌عنوان توليدکننده محسوب مي‌شوند. در ادامه اتحاديه اروپا، توزيع کننده از حیث قانوني مساوی توليد کننده است.

 

طراحي برچسب گذاري بسيار متغير است. به گویش ساده، سه بخش جداگانه وجود دارد:

 

تمام داده ها اضطراری براي مصرف کنندگان

نام و مشخصات تماس تولید کننده يا واردکننده

تمام مهرها و نمادهاي مربوطه که به شناسايي متاع امداد مي کند

همچنين قوانيني وجود دارااست که بر ويژگي هاي فيزيکي برچسب گذاري متاع قاضی است. در ادامه مرتبه اول، قوانين مي گويند که برچسب گذاري متاع بايد به شدت به متاع يا بسته بندي بچسبد. برچسب‌ها بايد در ادامه حين حمل و نقل به مصرف‌کننده نهايي و همچنين قرار گرفتن در ادامه معرض عنصرها سوای قطع شدن، به متاع بچسبند. به همين دليل هست که قالب‌ها يا برچسب‌هاي قابل شستشو با چسب‌هاي محلول در ادامه آب نمي‌توانند براي برچسب زدن محصولات با داده ها گزینه نياز قانوني باشند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.