لیبل پشت چسبدار کاور

لیبل پشت چسبدار رسانه هاي اجتماعي واقعه مي افتد، که خريداران هیچوقت مستقيماً براي مذاکره به سراغ شما نمي آيند. هرچند اين ممکن هست ترسناک باشد، البته اين حیاتی هست که نمايندگان فروش دقيقاً بدانند که مشتريان بالقوه خط مش حلي را که مي خواهند بفروشند، ادراک مي کنند. مي توانيد رسانه هاي اجتماعي را به تیتر Yelp خريدار B2B در ادامه حیث بگيريد. اينجاست که نمايندگان مي توانند نیز مشتريان خوشحالي را که خط مش حل آن ها را ستايش مي نمایند و نیز اشخاص ناراضي را که خط مش حل آن ها را نقد مي نمایند (اميدوارم بيشتر از اولي) کشف کنند. در ادامه هر صورت، تصميم گيرندگان براي توجيه خريد بزرگي که مي خواهند انجام دهند، به دنبال کانال هاي اجتماعي هستند. نمايندگان علاوه بر آگاهي کامل، مي توانند در ادامه اين مکالمات آنلاين مشارکت نمایند تا آوازه مثبتي براي مارک ايجاد نمایند و نشان دهند که فعالانه در ادامه تجربه مشتري مشارکت دارند.

 

نحوه فروش اجتماعي: محتواي دارای ارتباط را تعیین کنيد

از آنجايي که بسياري از مشتريان بالقوه در ادامه سطح بررسي وقت خویش را در ادامه رسانه هاي اجتماعي مي گذرانند، نمايندگان بايد اطمينان حاصل نمایند که محتواي مرتبطي را به اشتراک مي گذارند که نشان مي دهد خط مش حل هاي کمپانی آن ها اثر گذار است. اينجاست که فعالیت نقص‌ مي شود – اشتراک تکرار محتوا بايد ترکيبي از مطالب رهبري فکري و مواد متمرکز بر متاع باشد. ايده اين هست که خویش را به تیتر يک کارشناس در ادامه فضا قرار دهيد و کاهش شبيه کسي باشيد که صرفا سعي دارااست چيزي بفروشد (ترجيح مي دهيد از چه کسي پيروي کنيد؟). در ادامه حالي که پست هاي متمرکز بر متاع حیاتی هستند، مراقب باشيد که در ادامه گزینه آن ها زياده روي نکنيد، زيرا اين خوی شما را در ادامه کوتاه ترين دوران دنبال نمي کند. در ادامه عوض، روي منابعي متمرکز بمانيد که مي توانند به مشتريان در ادامه حل مشکلاتشان امداد کنند. زمان ايجاد يک مخزن از محتوا براي اشتراک‌گذاري، نمايندگان بايد مبداء محتوا را از کارشناسان و کانال‌هايي که خريداران در ادامه يک چرخه خريد با آن ها مشورت مي‌کنند، در ادامه حیث بگيرند، نظیر تحليلگران صنعت، وبلاگ‌هاي کارشناس و ناشران مستقل فرد ثالث.

 

فروش اجتماعي: خط لوله سوخت و بستن تجارت بيشتر

براي رونق در ادامه چنين بازار رقابتي، فروشندگان بايد خویش را با دوران جديد وفق دهند و جايي باشند که خريدارانشان هستند. با اعتنا به Sales for Life، فروش اجتماعي مي تواند باعث به 40-50? به دست آوردن و فعالیت جديد بيشتر و 80-90? نرخ نگهداری شود (منبع)، بنابراين قیمت آن را دارااست که در ادامه آن دوران سرمايه گذاري کنيد. بهترين خط مش براي جذابيت اجتماعي براي مشتريان بالقوه در ادامه حوزه‌ شما اين هست که منابع و داده ها مفيدي را براي راهنمايي آن ها در ادامه ارتفاع مسافرت خريدشان آماده کنيد. در ادامه تام اين مدت، نمايندگان مي توانند بينش هاي ارزشمندي از پروفايل هاي اجتماعي به دست آورند تا به خط لوله خویش امداد نمایند و معاملات را در ادامه جهت صحیح پيش ببرند.

 

 

اکنون بينش فروش اجتماعي خویش را با داده ها خريداران فعال در ادامه بازار جفت کنيد. موتور اولويت TechTarget داده‌هاي هدف فرد ثالث را در ادامه گزینه علايق موضوعي، اعتنا فروشنده و فناوري‌هاي نصب‌شده حساب‌ها ارائه مي‌کند و شما را به اعضاي واقعي تيم‌هاي خريد که در ادامه گزینه محصولاتي نظیر شما تحقيق مي‌کنند متصل مي‌کند. بيشتر بدانيد:

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.