مت سی ان سی، MAT CNC

مت سی ان سی، MAT CNC
برش لیزر آهن

با ظهور تکنولوژی لیزر و قابلیت به کارگیری از آن جهت برش اشکال فلزات انقلابی در ادامه همین صنعت صورت گرفته است.

برش لیزر آهن

با به کارگیری از فرایند جوشکاری لیزری می توان اشکال مواد گوناگون از گزاره آهن ، استیل ، گالوانیزه ، بر روی ، مس ، آلومینیوم ، کرم ، نیوبیوم ، طلا ، نقره و اکثری از فلزات دیگر را جوش داد.شرکت تهران نور افشان ارائه دهنده سرویس ها جوش لیزری در ادامه تهران ، با ما‌درها ملازم باشید …

سی ان سی لیزری به جهت برش آهن به تیتر کلیدی ترین استدلال عمده شدن شتاب و اندک خیس شدن هزینه کمپانی ها و واحد های تولیدی هست و چگونگی همین فعالیت نیز به همین نوع هست که اشعه به وسیله یک مبداء با اقتدار دوچندان به سمت محل گزینه حیث تابیده شده و به رویه ذوب نمودن یا این که تقطیر، آهن کات می خورد.همچنین این که مواد مذاب هم به وسیله به کارگیری از گاز نیتروژن یا این که اکسیژن از محل برش خورده به دور می شود.

خواندن
شوت مثل گلوله؛رونالدو مامور امنیتی را ناکار کرد(عکس) - ورزش 3

به برهان این که لیزرها فعالیت برش آهن را بصورت یکنواخت و مداوم انجام می دهد براین اساس فعالیت برش دیتا شده نسبت به روشهای سنتی و مکانیکی زیاد تمیز و با اعتنا بیشتری ایجاد می شود و به علت مشغول شدن بخش زیاد اندکی از آهن در ادامه برشها که در ادامه برابر گرما قرار می گیرد احتمال تاب برداشتن آهن زیاد اندک میباشد.

در ادامه صورتی که به کارگیری از گاز نیتروژن اعتنا را ارتقاء می دهد که متریال گزینه به کارگیری آهن نباشد. در ادامه دستگاههای لیزر با تکنولوژی سی ان سی که عمده در ادامه لیزر برش فلزات به کارگیری می شوند دقتی با تلورانس کاهش از ۲۰ میکرون حاصل می شود.

عمده بخوانید: برش لیزر چیست ؟ تفاوت گاز به کارگیری شده چیست؟ به جهت ارتقاء سرع و اعتنا می توان از گاز اکسیژن به کارگیری کرد.

به جهت نمونه برشکاری استیلن که با اکسید نمودن چکیده از فلز و زدودن آن از شیوه فشار هوا شکل می گیرد بخش متعددی از گاز حاصل از همین فعالیت تبدیل به گازهای آلاینده شده و منجر آلودگی می گردد.

خواندن
بارش برف و باران در بیشتر استان‌ها

کمپانی پژوهان صنعت با بهره مندی از گروه کارشناس ارائه دهنده فناوری نوین لیزر نظیر سرویس ها لیزر، برش لیزر سی ان سی، سرویس ها پانچ cnc و سرویس ها برش لیزر با ارزش مطلوب میباشد.

در ادامه عوض، آن ها در ادامه برش فلزات غیر فلزی نظیر منسوجات قابل به کارگیری بودند. در ادامه همین وضعیت میزان مرغوب بودن برش لیزری نسبت به هنگامی که از نیتروژن به کارگیری می شود اندک خیس است.

به کارگیری از پارامتر های در دست گرفتن عددی در ادامه کامپیوتر های موجود در ادامه همین دستگاه ها سبب ساز ارتقاء شتاب برش، اعتنا بالا و تهیه اقتدار خروجی جهت صرف انرژی کاهش میباشند. Th᠎is a rticle w​as wri tt en ᠎with the he lp of GSA C​onte᠎nt​ Gen er ator  D​emoversi᠎on​.

برای افرادی که هر نوع نگرانی در ادامه گزینه دقیقا چه جایی و همینطور هدایت در ادامه گزینه چگونگی به کارگیری از ادامه دارد ، شما ممکن است می توانید با ما‌درها در ادامه برگه وب تماس بگیرید.

خواندن
تبیین آرمان‌های انقلاب، محور اصلی برنامه‌های کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان‌شرقی

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *