بیوگرافی زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی + تصاویر

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی, زیبا کرمعلی بازیگر

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی

 

بیوگرافی و عکس های زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۵ در کرج، بازیگر اهل ایران است. وی در نخستین تجربهٔ بازیگری سینمایی خود در فیلم لاتاری ساختهٔ محمدحسین مهدویان نقش اجرا کرده است. در ادامه بیشتر با این بازیگر آشنا شوید.

چکیده ای از بیوگرافی زیبا کرمعلی 

نام: زیبا کرمعلی

تاریخ تولد: ۱۴ آذر ۱۳۷۵

محل تولد: کرج

حرفه: بازیگر

 

بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۵ کرج، بازیگر ایرانی است. زیبا کرمعلی در یک خانواده ۴ نفره زندگی میکند و دارای یک برادر کوچکتر از خود به اسم نیما است. مادر او خیلی جوان است و به گفته زیبا وی در اواسط دهه ۵۰ متولد شده است. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی به هم شبیه هستند.

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی,زندگینامه زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی

 

تحصیلات زیبا کرمعلی 

زیبا کرمعلی از نظر تحصیلات، دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی در رشته سینما است. وی در دانشگاه هنر تهران مشغول به تحصیل است. زیبا کرمعلی مطابق آنچه که خودش گفته است در کنکور سراسری دارای رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه در رشته هنر شده است.

 

زیبا دوره دبیرستانش را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 گذراند. وی سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک تحصیل نمود. ولی به یکباره ت رشته اش را تغییر داد و در هنرستان گوهر ناحیه 3 کرج در رشته هنر به ادامه تحصیل پرداخت. 

 

معدل دیپلم ریاضی فیزیک او ۹۵/۱۹ بوده است و معدل دیپلم هنرش هم ۷۶/۱۹ شده است. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که وی هم به هنر و هم به تحصیل علاقه داشته است.

 

سابقه فعالیت زیبا کرمعلی 

زیبا کرمعلی بازیگر نقش نوشین در فیلم سینمایی لاتاری  از سن ۱۲ سالگی به نوشتن و بازیگری علاقه داشت و با اسمی مستعار در وبلاگ شخصی خود داستان های کوتاه و بلند می نوشت. او جسارت کافی برای زیاد کردن خواننده های نوشته های خود را نداشت ولی در نتیجه تصمیم گرفت رشته ی سینما را به عنوان رشته ی تحصیلی خود انتخاب کند.

 

زیبا کرمعلی بعد از کنکور و قبولی در دانشگاه هنر تهران در محیط های هنری و ادبی فعالیت میکرد تا اینکه در سال ۱۳۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز برای همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه حضور پیدا کردند و زیبا کرمعلی از این راه با آقای محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز آشنا شد. آقای مهدویان او را به عنوان نقش اصلی فیلم جدیدش لاتاری انتخاب کرد و زیبا کرمعلی که تا آن موقع هیچ تجربه ی بازیگری در تئاتر و تلویزیون را نداشت نقش اصلی فیلم لاتاری را اجرا نمود.

 

او در یکی از مصاحبات خود این گونه گفته است : من تمرین های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان را با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم آغاز کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم خلاصه اینکه تمرینات من با آقای امینی و هاشمی شروع شد صادقه بگویم شاید مدت ها طول کشید تا یخ من جلوی این دو فرد آب شود! روزی هم که قرار شد ساعد سهیلی را برای اولین بار ببینم خیلی نگران بودم و استرس زیادی داشتم اما وقتی که متن را در دست گرفتیم و شروع به خواندن کردیم تمام استرس و نگرانی من دور ریخته شد و دیگر نشانی از ترس نبود البته برخورد دوستان و گرم ساعد سهیلی به شدت مؤثر بود.

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی,ازدواج زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر

 

ازدواج زیبا کرمعلی 

زیبا کرمعلی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

 

فیلم های زیبا کرمعلی

دینامیت – 1400

حکم تجدید نظر – 1400

لاتاری – 1396

 

تصاویر زیبا کرمعلی 

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی, زیبا کرمعلی بازیگر

بیوگرافی زیبا کرمعلی

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی, فیلم های زیبا کرمعلی

تصاویر زیبا کرمعلی

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی, زیبا کرمعلی بازیگر

عکس زیبا کرمعلی

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی, زیبا کرمعلی بازیگر

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی,عکس زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی 

 

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی, زیبا کرمعلی,عکس های زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگر 

 

گردآوری: بخش سرگرمی بیتوته

 

خواندن
بیوگرافی صبا ایزدپناه بازیگری با ظاهر خشن ولی باطنی مهربان

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *