مبل راحتی ایکس وان

مبل راحتی LXR08 طراحي شده به وسیله طراح ايتاليايي Gino Carollo است. خطوط اعصاب ريشه ايتاليايي غيرقابل انکار اين برنامه تلویزیونی مبل مدولار را نشان مي دهد که شامل مبل ها، عنصرها و زيرپايي است.

 

اين برنامه تلویزیونی در ادامه تمامي متريال هاي اثاثه يا اسباب داخلي لئولوکس LX موجود هست و فریم و کوسن ها را نيز مي اقتدار با روکش هاي گوناگون پوشاند. شزلون هاي گرد مخصوص به شخص اين برنامه تلویزیونی میباشند که ترکيبي خيره کننده با عنصرها منحني صورت مي دهند.‎ المان ها و مبل ها. با تکيه گاه هاي منحني و راست در ادامه دسترس هستند

 

Big Bubble يک مبل ضروري و در ادامه عين هم اکنون مجلل هست که مرحله بي‌سابقه‌اي از راحتي و تصويري تميز را از طريق مطالعه دقيق نسبت‌ها، مواد پرکننده و عمليات سطحي مخلوط مي‌کند. اين متاع نعناعي هست که طعم چيزي را که در ادامه آن زندگي مي‌شود با نیز ترکيب مي‌کند. جذابيت تلاش مدرن. سطح های قابل انعطاف و گوشت اضافي مبل هايي که سفتي بي شرمانه خویش را از دست دیتا اند، علامت يک نازکی پايدار و بالغ هستند. Big Bubble واژگان کاملي از عنصرها مقطعي را از قطعات پايانه گرفته تا ماژول هاي زاويه دار تا پوف ارائه مي دهد. براي ايجاد انبوهي از ترکيب‌بندي‌ها و تطابق با هر فضا و محيطي. قابلیت اضافي براي سفارشي‌سازي هر يک از عناصر، Bug Bubble را به سيستمي واقعاً سازگار و جهاني تبديل مي‌کند.

خواندن
سلیمی: اتاق بازرگانی درآمد چند هزار میلیارد تومانی دارد

 

مواد:

قاب داخلي صنوبر، تخته سه لا صنوبر و تخته سه لا توس. تسمه هاي پشتيباني الاستيک، هسته پلي اورتان، آستر داکرون ملازم با مواد روکش، با روکش هايي از مخمل پنبه اي، پارچه مخملي پنبه اي، چرم آنيلين يا پارچه مشتري، بالشتک هاي صندلي مالامال شده.

 

بني – حجم جذابي از استايل مدرن اين مبل راحتي را با بعدها سخاوتمندانه تعريف مي کند. اين مبل تماماً روکش شده و در ادامه طيف وسيعي از پارچه ها موجود است، خط مش حلي مطلوب براي هر اتاق نشيمن است.

 

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *