نکات مهم در خرید و ست کردن مدل های کفش اسپرت دخترانه

امروزه بسیاری از دختران جوان و نوجوان بیشتر به سمت استایل ها ی راحت و اسپرت گرایش داشته و تمایل دارند در عین زیبایی و جذابیت، یک استایل اسپرت شیک داشته باشند. از آنجا که تنوع رنگ و مدل در لباس خانم ها بسیار بیشتر از آقایان است، به نظر می رسد ست کردن لباس خانم ها با کفش های اسپرت کار سختی باشد اما باید بگوییم که تنها با رعایت چند نکته ساده و اساسی، می توانید یک استایل اسپرت بی عیب و نقص و جذاب داشته باشید.

نکاتی که قبل از ست کردن کفش اسپرت با لباس هایتان باید بدانید:

قبل از اینکه به نحوه ست کردن مدل کفش اسپرت دخترانه با لباس هایتان بپردازیم، باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا بتواند استایلی بهتر و جذاب تر داشته باشید.

برای ست کردن کفش اسپرت با لباسی که قراراست بپوشید، باید به اندازه، طرح و رنگ پارچه لباس مورد نظرتان دقت کنید. در وهله دوم، اکسسوری هایی که قرار است در استایل اسپرت خود از آن ها استفاده کنید بسیار مهم هستند. و نکته آخر مکان و جمعی که قرار است شما در آن جا حضور داشته باشید. بنابراین اولین نکته خرید کفش اسپرت دخترانه متناسب با اهداف شماست.

خواندن
پریود یک روزه: آیا طبیعی است و چه دلایلی دارد؟

 

نکات مهم در خرید کفش اسپرت دخترانه

در خرید کفش های اسپرت نیز همانند سایر کفش ها، علاوه بر زیبایی ظاهری کفش و تناسب آن با نوع استایل و لباس ها، باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بعدا از خریدی که داشته اید پشیمان نشوید. دقت کنید کفش اسپرتی که انتخاب می کنید کاملا اندازه و متناسب با پای شما باشد.

مهمترین نکته برای خرید کفش اسپرت دخترانه راحتی پا است. از آنجا که معمولا کفش های اسپرت برای استفاده روزمره خریداری می شوند، باید به نوع کفی کفش (نرمی کفی)، قوس مناسب کفش، عرض کفش، ارتفاع پاشنه و حتی جنس رویه بسیار دقت نمود. زیرا تمام این موارد بر راحتی پا داخل کفش و در طول استفاده روزانه بسیار موثر هستند.

حتی اگر قصد دارید برای انجام فعالیت هایی نظیر پیاده روی و فعالیت های ورزشی مختلف کفش اسپورت تهیه کنید، با توجه به نوع فعالیتی که قرار است انجام دهید، با افراد متخصص مشورت نموده و کفش اسپرت متناسب با آن فعالیت را تهیه نمایید تا از وارد آمدن انواع آسیب های احتمالی ناشی از انتخاب کفش اشتباه به پا و کمرتان پیشگیری کنید.

خواندن
چند داستان درباره بد زبانی

بنا براین در هنگام خرید کفش های اسپرت دخترانه، مراقب باشید تنها از روی ظاهر زیبا و رنگارنگ کفش های اسپرت انتخاب نکنید. نکته دیگر این است که یک کفش اسپرت مناسب باید دارای گردش هوای خوبی باشد تا در طول روز گرمای داخل کفش، باعث ناراحتی و کلافگی شما نشود.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید کفش اسپرت دخترانه باید به آن دقت کنید، لباس هایی است که قرار است با آن کفش ست کید. بنا براین دانستن و آگاهی از اصول ست کردن لباس با کفش اسپرت دخترانه می تواند کمک بسیار مهمی در خرید کفش اسپرت برای شما باشد.

همان طور که گفتیم تنوع لباس های دخترانه و زنانه بالاست، به همین دلیل در ادامه نحوه ست کردن کفش های اسپرت دخترانه با لباس های مختلف را به اختصار توضیح خواهیم داد:

  • ست کردن کفش اسپرت با شلوار جین: رایج ترین روش ست کردن کفش اسپرت دخترانه که به عناون استایل روزمره کاربرد دارد.
  • کفش های کتانی ساق دار: بهترین روش برای ست کردن کتانی های ساق دار با لباس دخترانه، استفاده از لباس هایی با قد متوسط است.
  • کفش اسپرت مشکی کانورس: کفش های اسپرت کانورس به دلیل داشتن کفی و بند های سفیر رنگ که تضادی زیبا با رویه سیاه آن ایجاد کرده است. این زیبایی ظاهری، علاوه بر جذاب کردن استایل اسپرت شما، قابلیت ست شدن با بیشتر لباس هایتان را نیز دارند. همچنین مدل و طراحی کفش های کانورس به گونه ای است که برای استفاده از آن هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.
  • ست کردن کفش اسپرت با کاپشن و شلوار جین: اگر تمایل دارید چنین استایلی داشته باشید دقت کنید کاپشن و کفشتان را به گونه ای انخاب نمایید که یا همرنگ باشند و یا تناژ رنگی یکسان داشته باشند. با دقت در انتخاب کفش اسپورت دارای اکسسوری های متناسب با کاپشن نیز می توانید یه استایل اسپرت جذاب داشته باشید.
خواندن
داستان های جالب درباره فداکاری

منبع: ceplus.ir

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *