رپورتاژ دانشگاهی edu چیست؟

رپورتاژ دانشگاهی edu چیست؟

در تعریف رپورتاژ باید گفت که شکل دیگری از تبلیغات می باشد که عرضه آن به مخاطب با نوشتن یک مقاله گزارش خبری صورت می گیرد. رپورتاژ آگهی به طور غیر مستقیم باعث دعوت مخاطبان به خرید محصول می شود. امروزه رپورتاژهای آگهی در تبلیغات وب سایت های اینترنتی کاربرد بسیار زیادی دارند. از طریق رپورتاژ آگهی می توانید رتبه گیری در گوگل را برای سایت های گوناگون انجام دهید. جهت استفاده از رپورتاژ آگهی لازم است که علاوه بر داشتن مهارت در مقاله های جذاب با روش های لینک بلیدینگ نیز باید آشنا باشیم. با انتشار رپورتاژ دانشگاهی آگهی از سایت سئولایت، بازدید وبسایت خود را نیز می توان افزایش داد و از این طریق می توانید به رتبه‌های اول موتور جستجو مثل گوگل دست پیدا کنید. رپورتاژ edu یکی از بهترین رپورتاژهای باکیفیت است که می توانید آنها را با آتوریتی بسیار بالا تهیه کنید.

https://seolight.net/reportaj

رپورتاژ آگهی، یک راه تبلیغاتی است که از سال 1945 معرفی شده و روز به روز با پیشرفت بیشتر، جلوهای متفاوتی را به خودش اختصاص داده است. این مدل تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و هر کسب و کاری بنا به نیازش می‌تواند انتخاب کند که چه نوع رپورتاژی به کار ببرد. در ادامه به انواع رپورتاژ به طور خلاصه توضیحاتی را ارائه می دهیم:

 

1. رپورتاژ برای مجله ها و نشریات

مجلات و نشریات از ابتدایی‌ترین نوع رپورتاژ‌ها به‌شمار می‌روند. مدیرات کسب و کارها اطلاعات مربوط به خدمات و محصولات خود را در قالب متن به صورت مقاله در این منابع منتشر می‌کنند تا مخاطبانی را جذب کسب و کارشان کنند. این راه یک منبع کسب درآمد خوب برای صاحبان این دفاتر به حساب می‌آمد که از شانس بد آن‌ها با ورود تکنولوژی‌های جدید این راه درآمدزایی برای آن‌ها محدود شد.

2. رپورتاژ از نوع تصویری

مدل تبلیغات بعدی، از طریق تصاویر است که به جرات می‌توان گفت اگر یک تصویر خوب و اطلاعات مفید منتشر شود، بهتر از صدها خط نوشته است. در حال حاضر در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون این مدل را مشاهده میکنیم. تبلیغات تصویری بخاطر داشتن صدا، متن و تصویر در کنار هم بازدهی بیشتری خواهند داشت و طرفداران بیشتری نسبت به نوع قبلی پیدا کرده‌ است.

این مدل تبلیغاتی بیشتر موجب اعتماد مخاطبان به کسب و کارتان می‌شود. برای مثال شما محصولاتی که در تلویزیون تبلیغ می‌شوند را بیشتر از فروشگاه می‌خرید یا محصولاتی که تا الان یکبار اسم آن‌ها را شنیده‌اید؟ خب قطعا جواب مشخص است که محصولات تبلیغ شده در تلویزیون برای شما اولویت خرید بیشتری دارد. پس درست اجرا کردن این مدل می‌تواند شما را نسبت به رقبا چند قدم جلوتر بندازد.

3. رپورتاژ خبری

در حال حاضر اکثر وب سایت ها از رپورتاژ خبری استفاده می‌کنند، اگر این مدل در مسیر درستی پیاده شود، بازخورد بسیار خوبی می‌توان از آن گرفت. این نوع از رپورتاژ آگهی شبیه به مجله‌ها و نشریات است با این تفاوت که در سایت‌های خبری، تکنولوژی و آی تی منتشر می‌شود و از این طریق می‌توان اعتماد مردم را بیش‌تر جلب کرد. در رپورتاژ خبری هم آگهی دهنده هم سایت‌های خبری سود می‌کنند و یک بازی دو سر برد به حساب می‌آید، یک طرف با انتشار محتوا و جذب مخاطب و دیگری با دریافت هزینه برای انتشار محتوای آگهی دهنده سود می‌کند.

تا اینجا سه نوع رپورتاژ را به صورت خلاصه توضیح دادیم، حالا نوبت شماست که با توجه به نوع کسب و کار و پرسونای مخاطب انتخاب مناسبی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در ادامه به بررسی مدل سوم یعنی رپورتاژ خبری بیشتر میپردازیم.

چه وقتی باید از رپورتاژ استفاده کنیم؟

یک رپورتاژ هدفمند و مناسب دربردارنده اطلاعات مربوط به دستاورد یا رویدادی خاص است. پیشنهاد می‌شود که برای به‌ یادماندنی‌ترین و مهم‌ترین لحظات یا ترجیحاً نقاط عطف کسب و کار خود رپورتاژ استفاده کنید، به‌ عنوان مثال:

  • مراسم آغاز یا بازگشایی یک کار
  • راه اندازی یک سایت جدید
  • عرضه یک محصول یا خدمت جدید
  • توسعه خط تولید یک محصول
  • بازسازی برند (Rebranding)
  • حضور در یک شبکه اجتماعی جدید
  • بدست آوردن دستاورد یا پیشرفت مهم
  • میزبانی از یک سمینار یا کارگاه
  • حضور در یک رویداد محلی یا ملی
  • گرامیداشت سالگرد یک اتفاق مهم
  • دریافت یک جایزه معتبر
  • سئو کلمات کلیدی مهم
  • و …

درباره ی seolite seolite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.