پاسخ معاون سازمان تعزیرات به شکایات شهروندان از سامانه 135

[ad_1]

رئیس اداره مددکاری اجتماعی و پیشگیری گفت: به مردم قول می دهیم که با تخلفات واحدهای صنفی سخت گیرانه مبارزه کنیم و اگر در 135 سامانه نواقصی وجود داشته باشد حتماً آن را اصلاح خواهیم کرد. سازمان متخلف .. باید اطلاعات کاملی از خود و واحد متخلف ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش درباره نقض پیوندهای صنفی با سازمان «تعزیرات». راه های ارتباطی مردم با این سازمان را منتشر کرده ایم اما بازخورد مخاطبان نشان می دهد که 135 سامانه روابط عمومی وسیله ای برای گزارش گرانی، فروش پایین، نگهداری و اختفای کالا در خارج از شبکه است. عرضه، تقلب، تعیین قیمت و انکار کالا و غیره برای بسیاری بی اثر و بی اثر بوده است. به همین دلیل از یکی از معاونین سازمان تعزیرات جویا شدیم.

پاسخ معاون سازمان تعزیرات به شکایات شهروندان از سامانه 135

محمدعلی اسفنانی، رئیس واحد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و بهزیستی در گفت وگو با ایسنا، گفت: نکته این است که سیستم 135 ما هم به عنوان تلفن گویا و هم به عنوان پیکربندی پورتال پاسخگو و قابل دسترسی است. مردم می توانند به ما گزارش سوء استفاده کنند، مثلاً می گویند فروشگاهی در فلان خیابان کم و بیش می فروشد. همین دو شب پیش به من اطلاع دادند که در یکی از مراکز استان به ما گفتند حمل گوشت مشکل دارد و بلافاصله هماهنگ کردیم و رئیس گشت تعزیراتی با مدیرکل به دامپزشکی استان آمدند و گزارش تصویری ارسال کردند. به اداره.معلوم شد خوشبختانه هیچ مشکل و سوء تفاهمی پیش نیامده و در نهایت فردی که این خبر را به ما داده بود از نتیجه سفر راضی شد. گاهی متأسفانه نمی توان نتیجه گزارش را به گزارش کننده اعلام کرد که منجر به شکایت مردم می شود.

وی افزود: گاهی شکایت می کنیم که مثلاً کالایی را از مغازه خریده ایم اما محصول معیوب است یا گران به فروش می رسد. خب این شکایت باید به همراه مشخصات کامل شاکی شامل کد ملی و شماره تماس و مشخصات کانون متخلف شامل نام، شماره پروانه کسب و یا حداقل محل و نوع تخلف دقیق در سامانه ما ثبت شود. شاکی همچنین یک کد رهگیری دریافت می کند که از طریق آن می تواند وضعیت پرونده را پیگیری کند.

اسفنونی ادامه داد: بسیاری از مواردی که به ما شکایت شده اما به نتیجه نرسیده است از جمله مواردی است که متاسفانه در ارائه اطلاعات خللی وجود دارد که ما نمی توانیم آن را برطرف کنیم به عنوان مثال اطلاعات انجمن نادرست یا شماره تماسی ارائه نمی کند.» به همین دلیل پرونده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تحریم می شود و دیگر برای ورود و حل به ما ارسال نمی شود، لذا درخواست من این است که اقوام اطلاعات کامل و تماس بگیرند. شماره تلفن.لذا در صورت وجود نقص با آنها تماس بگیرید.اطلاعات را دریافت کرده و تکمیل کنید و همچنین به مردم قول می دهیم که این قسمت را جدی تر خواهیم گرفت و در صورت وجود نقص در سیستم 135 حتما آن را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران در پایان گفت: بر اساس قانون، تمامی کسبه موظفند جواز کسب خود را به گونه ای در فروشگاه نصب کنند که در معرض دید مشتری باشد، لذا مردم نام کسب و کار و پروانه کسب را مشاهده کنند. اگر اتحادیه این کار را نکند تخلف کرده است و مردم به ما می گویند. اگر به دلایلی این اطلاعات به مردم داده نشد، حداقل آدرس دقیق را به ما بگویید.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.