در اولین سال کسب و لیبل صدفی کار استوارت، او به جای استفاده از برچسبهای لایههای صاف تمام چسب، یک لایهبرداری و آشکارسازی ایجاد کرد که با سوراخهایی «زیپ» میخورد. و سپس سال بعد کسب و کار خود را به RayPress منتقل کرد، جایی که مدیر ارشد حساب دیو بنت بیش از یک دهه پروژه های استوارت را مدیریت کرد. زمانی که مونت استوارت در سال 2017 این حساب را به دست گرفت، سوراخ شدن زیپ عالی بود. این بدان معنی است که سوراخی که باعث می شود لایه بالایی به راحتی پاره شود، هرگز لایه پایه را قطع نمی کند.
برای جلوگیری از ضربه زدن، همه این کارها با یک رنگ انجام می شود. و تحمل رنگ های ما واقعاً بسیار کم است. من مطمئن هستم که این کار دشواری است – ما می توانیم تا 10 میلی متر ضخامت برش دهیم و آستر را نبریم. منظورم این است که به معنای واقعی کلمه فقط موها را شکافته است. اما راه اندازی تجهیزات و رنگ های ما به ما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهیم.
یکی دیگر از مشکلات طراحی که استوارت می خواست با آن مقابله کند، ضعف کلیشه ای کارت های تلفن بود. محصول او نیاز داشت تا در برابر هیاهوی روزانه یک پیشخوان فروشگاه رفاه بایستد. او این کار را با افزایش اندازه و ضخامت کارت خود انجام داد. از منظر فروش، این حرکت کارساز بود. اما کاهش سستی چالش دیگری ایجاد کرد.
«این کارتهای تلفن در یک رول عرضه میشوند. اگر به راحتی پاره نشوند، فروشگاه ناراحت می شود زیرا به سرعت در حال حرکت هستند. آنها سعی می کنند آبجو، سیگار و بنزین بفروشند و یک خط دارند – سوراخ بین کارت ها مهم است. این یکی از چیزهایی است که ما روی آن تمرکز کردیم: آسان کردن آن،” استوارت گفت.
یک بار دیگر، قالب های ساخته شده برای سوراخ کردن کامل پاسخ بودند.
در حالی که این تغییرات به افزایش کیفیت محصول کلی کمک کرد، مشکل موذیتر دیگری به زودی ظاهر شد – گاهی اوقات حتی قبل از خروج کارتها از فروشگاه.